- Hyresgästinfo
- Badpooler och studsmattor
- Balkonger och uteplatser
- Besiktning och underhåll
- Boinflytande
- Bostadsanpassning
- Bredband och TV
- Flytta in
- Flytta ut
- Garage, p-platser och trafik
- Grillning
- Hyra och betalning
- Informationsfilmer
- Kvarterslokaler
- Nycklar
- Självskötsel
- Skadedjur
- Snöröjning
- Störande grannar
- Sopor och källsortering
- Tillval
- Trapphuset och källaren
- Trivselpeng
- Trogna hyresgäster
- Trygghet och säkerhet
- Tvättstuga
- Tyck till
- Vatten
- Ventilation
- Värme
- Årets granne
- Områden
- Seniorboende
- Vi bygger
- Uthyrningsregler
Tyck till
Dina synpunkter är viktiga för oss, då vi arbetar med att förbättra vår service till dig som hyresgäst.
Kundundersökning hösten 2020
Vart annat år genomför vi en större kundundersökning och det var dags igen hösten 2020. I slutet av oktober skickades enkäten ut till de hyresgäster som har sms/e-post registrerade. Det fanns också möjlighet att få en pappersenkät skickad till sig. Undersökningen stängdes i början av november 2020.
Det är viktigt för oss att göra denna övergripande kundundersökning, då svaren visar vad du som hyresgäst tycker att vi är bra på och vad vi kan förbättra i vår service till dig. Vi sammanställer och analyserar alltid resultatet för att se vad vi ska lägga fokus när det gäller underhåll, förvaltning och service framöver.
Vårt arbete med kundundersökningar
Vi genomför olika kundundersökningar regelbunden och i olika situationer. Vi gör:
- Stora hyresgästundersökningen, vart annat år.
- Inflyttningsenkäter vid nyproduktioner.
- Kundundersökningar för våra förvaltningsuppdrag.
Vi ser regelbunden över hur vi arbetar för att få in kundsynpunkter, som är så viktiga för att vi ska kunna förbättra vår service till våra hyresgäster och samarbetspartners.