Till nyhetsarkivet

Information via sms och e-post

För att vi ska kunna nå dig med viktig information via sms och e-post framöver, behöver du hålla din kontaktinformation uppdaterad.

Tunabyggen kommer att skicka viktig information via SMS och e-post till dig som är vår hyresgäst! Vi hoppas att det ska förenkla för dig, då du får informationen snabbare och direkt till din mobil.

Uppdatera din kontaktinfo

Har du ett nytt eller ett ändrat mobilnummer eller en e-postadress som du inte registrerat ska du uppdatera din kontaktinformation. Och har du ingen e-post idag, kan det vara på sin plats att skaffa en nu! Det finns många bra gratisalternativ t ex Gmail.

Så gör du

Du kan uppdatera din kontaktinformation på olika sätt:

  1. Gå in på Mina sidor på vår hemsida: www.tunabyggen.se/login
  2. Ring Marknadsavdelningen, så hjälper någon av våra säljare dig att kolla och uppdatera dina kontaktuppgifter. Tel. 0243-733 00, telefontid måndag – fredag kl. 9:30-11:30.
  3. Du kan också besöka din närmaste områdesreception, så hjälper vi dig att kolla och uppdatera dina kontaktuppgifter.

GLÖM INTE: Om du byter mobilnummer eller e-post i framtiden är det viktigt att du uppdaterar din kontaktinformation!

 

E-post

Kan du inte se att du fått ett mail från oss, kolla din skräpmail. Ibland händer det att e-post från nya avsändare läggs bland skräpposten!

Vi skickar ut denna information på olika sätt

Eftersom det är viktigt att vi får in aktuella kontaktuppgifter skickar vi ut denna information på flera sätt: via SMS, via e-post och med både pappers och e-bilagor till vår hyresavi. Det innebär att du kanske får denna information flera gånger. Ursäkta för det, men när det är viktigt kan det vara bra att du nås där du snabbast ser det.