Till innehållet
Till innehållet

Mina sidor

På Mina sidor kan du felanmäla och du kan sköta det som har med både in- och utflytt att göra. Vi ber dig att hålla din kontaktinformation aktuell (e-post och mobil) så att vi kan nå dig med viktig information.

Så gör du för att komma in på våra nya Mina sidor första gången

  • Inloggning på Mina sidor gör du med BankID om du har ett fullständigt personnummer.
  • Nyregistrering kan du göra med eller utan BankID och svenskt personnummer.
  • Har du tidigare använt inloggningsuppgifter, och inte har BankID, behöver du få nya. Hör av dig till oss via e-post info@tunabyggen.se så får du en aktiveringslänk via e-post.

Bevakning/prenumeration

Du som har bevakning/prenumeration på lediga lägenheter måste nu gå in på Mina sidor och registrera din bevakning/prenumeration på nytt.

Felanmälan

På Mina sidor gör du din felanmälan dygnet runt precis som tidigare.

Hyresgäst

På Mina sidor hittar du information om avtal, betalningar och ärenden. Där får du meddelanden och under Kundinformation har du kontaktuppgifter till din fastighetsvärd, bokning av kvarterslokal och viktig information till dig som hyresgäst.

Sökande

Som sökande kan du göra och följa dina intresseanmälningar, ta del av visningsinformation och signera avtal om du blir aktuell som hyresgäst. Du hanterar hela din sökandeprocess på ett enkelt och smidigt sätt digitalt. Dina köpoäng hittar du under rubriken Mitt sökande.

Uppdatera dina kontaktuppgifter

Det är viktigt att vi har aktuell e-postadress och aktuellt mobilnummer till dig för att kommunikationen från oss ska fungera. Information till dig som hyresgäst kommer oftast via e-post och/eller notifieringar på Mina sidor.

Välkommen in till Mina sidor!

Får du upp en felsida (404)

Om du klickar på en länk till Mina sidor och får upp en felsida eller om det blir något annat fel kan du behöva rensa din webbläsare (gäller både i datorn och i mobilen). Googla på "Rensa webbhistorik" så får du en instruktion på hur du gör.

Länk

Senast uppdaterad: